יום רביעי, 16 בפברואר 2011

תאילנד (בנגקוק \ פאטייה)

סוף סוף זה קורה,

אחרי טיסה קלה יחסית נחתנו בבנגקוק ולקחנו יומיים להתרגל שוב לאווירה, לחום וללחות, לריחות שמשתנים כל 10 שניות, לאוויר המזוהם, לטוק-טוקים, לאנשים שמציעים בכל פינה ללכת למופעים של אמהות של שופטי כדורגל, לאוכל, לבירות ובעיקר למחירים הכל כך נמוכים שיש כאן... חוץ מללכת לגן החיות לא עשינו יותר מדי, מדהים איך בשטח כל כך ענקי יש כל כך מעט חיות.

איפה השירותים המחורבנים כשצריך אותם?

תכלס, זאת החיה הכי מעניינת שקיימת בגני חיות האלה

וגם זאת
פאטייה

מבנגקוק החלטנו להמשיך לפאטייה ולפתוח את הטיול בצניחה חופשית, כמה כיף זה לצחוק כל הדרך על הסמרטוטי רצפה האלה שמצמידים להם מדריכה ואז בסוף להיות זה שמקבל כזאת, מקדוניה אששששששששששששש.... מיותר לציין - באמת שאין דברים כאלה!!!
מעבר לזה הספקנו לעבור בפאטייה יום אחד שכלל את המראות המזוויעים של ה-Walking Street והספיק בשביל לעשות למיכאל טראומה ככה שהחלטנו לעזוב ולקחת אוטובוס לילה לצפון.

ככה פותחים טיול

Macedonia rullllllzzzz 


וכאן מגיע החלק החשוב, אם אתם אוהבים להיות בטמפרטורת חדר של מינוס 25 מעלות ולשמוע במשך חצי נסיעה מוזיקת פופ תאילנדית מעצבנת במיוחד - זה בדיוק הדבר שאני ממליץ לכם לעשות..... מדהים לראות אוטובוס מלא בתאילנדים (ועוד 2 ישראלים לא קשורים לחיים) שמכוסים ב30 שמיכות מכף רגל ועד ראש, ובכל זאת מחליטים לשים מזגן שיכול לגרום לפינגווין לדלקת ריאות.... כמובן שרק הישראלים שבאוטובוס יתלוננו על זה וכל השאר פשוט יזרמו...


תגובה 1:

  1. נשמע מדהים, תמשיכו ליהנות!!
    אגב, אני רוצה לעשות טיול ג׳יפים בתאילנד, במקרה התנסתם באחד כזה?
    אם כן, מה דעתכם על הזמנה מהאתר הבא:
    http://redbrick.co.il

    המליצו לי עליו ואני לא בטוח פשוט.

    תודה!

    השבמחק